03-6957777 

אמנת השרות

אנו שמים את הלקוח במרכז. אנו מבינים שכל אדם הוא שונה, עם העדפות וצרכים יחודיים ובהתאם לכךאנו מתאימים לכל אחד ואחת את הפתרון האישי. לשם כך חרטנו על דגלנו את המצויינות, את ההוגנות, היושרה והפתיחות.
אנו מתחייבים לנציג אישי המלווה את הלקוח מרגע פתיחת התיק ועד לסיומו.

שירות אישי: אנו מתחייבים להעניק שירות אישי מקצועי ואיכותי המושתת על הגינות, שקיפות ופשטות, מהירות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות ומתן מענה לצרכי הלקוח.

הגינות: הגינות הינה ערך חשוב המושתת על יושר, כנות ואמינות אותו אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו.

שקיפות ופשטות: אנו מתחייבים כי המידע המועבר ללקוחותינו יירשם בשפה ברורה, מעודכן ורלוונטי ויועבר ללקוח במלואו.

מהירות: אנו מתחייבים להקפיד על מתן מענה מהיר וענייני, מתוך הבנה כי למרכיב הזמן חשיבות רבה.

מקצועיות: אנו מתחייבים כחלק מאיכות השירות שלנו, למקצועיות, ולשם כך אנו מעמידים לרשות הלקוח צוות רב מקצועי של מומחים ושל נותני שירותים.

• כבוד ואיכפתיות: אנו מתחייבים לאיכפתיות הקשבה והבנה לצרכי הלקוח, תוך שמירה על כבודו ופרטיותו, כתפיסת עולמנו הבלתי מתפשרת למסירות.

אנו מתחייבים לתת ללקוח את ההרגשה שהוא חשוב ולא מהווה “מספר" אלא אדם ומלואו.

אנו מתחייבים לספק תמיד את כל מה שהבטחנו ולכן לא נבטיח דברים שלא ניתן לספקם.
אנו מתחייבים לעמוד ב- 100% מההבטחות שלנו ולשמור על סודיות מלאה.
אנו נספק את השירות בצורה מכבדת ומכובדת, בצורה ברורה ופשוטה ללקוח.
אנו נשתדל לתת ולהעניק ללקוח הרבה יותר ממה שהוא חשב לקבל ונעשה זאת תמיד בחיוך ובאדיבות.
שיתוף פעולה יוביל אותנו להצלחה.

לרשותכם, תמיד איתכם.
אילן ברק M.A
מנכ"ל מעלות שיא בע"מ



מלאו פרטים או חייגו ונשמח לתת מענה
טל:  03-6957777


האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים